Wednesday, January 05, 2011

Selamat tahun baru 2011

Selamat Tahun baruu!!!

Adeh, dah terlambat ek??
Macam biasa.. Keje yang betimbun ni membuatkan saya xsempat nk update blog..
Ermm.. tengok orang lain semua listkan azam tahun baru..

saya pun tiba2 terasa nak buat list azam untuk tahun 2011 ni.. Sebelum ni, xpernah buat pun;)
Tahun 2011 ni..saya cuba untuk capai:-

  1. Azam pertama & paling penting..Kumpul duit untuk beli rumah.. teringin nk duduk rumah sendiri. Kalau boleh nk beli rumah area PJ/ Shah Alam/ Subang. Sebab? Senang nk pergi tempat keje.. hehe.. Xlaratla nk redah jam2.. balik ntah pukul berapa.. Kesian En. Apis & Imran nanti.
  2. Hujung tahun..setelah Imran genap 2 tahun.. maybe nk planning utk 2nd baby..hehe.. Kalau xhujung tahun ni.. Awal tahun depan la kot;):P
  3. Ermm... nak kumpul duit untuk melancong...hehe.. pergi mana ek? Banyak tempat yang teringin nak pergi.. Maybe.. Bali/ Australia/ atau mana² tempat yang menenangkan fikiran
  4. Nak tukar keje baru.. Since contract keje sekarang ni dah nak habis 14 April 2011 ni..(yeyyyyyyyy!!!)..harap² dapatla tukar keje lain.. yang dekat² ngn rumah jugak..hehe.. Sebenarnya saya takut kena transfer ke Site Office, Seremban. Adeh, kalau bujang lagi xpe..ni dah kawin.. Sampai rumah karang ntah pukul berapa. T_T

Ya Allah...harap2 Allah makbulkan permintaan saya ni.. insyaAllah.. Aja² fighting nurul & apis..dann..Imrannnn! ;)!!

-by Nurul-

No comments:

Post a Comment