Monday, November 29, 2010

Goodies for Kids -Nurul-

Hehe.. tajuk kali mcm pelik ckit.. xada kena mengena dengan imran.. dan kami.. Tapi ada kena mengena dengan Mak Ngah Imran..:P Actually, adik saya yang ke-2 nak kawin 4 Dis ni.. beberapa hari je lagi.. Tugas saya, kena cari chocolate²+ gula²..utk kanak2.. Saya dapat info ni dari blog kawan saya..
http://satriakelabu.blogspot.com/search/label/our wedding preparations
Tempat ni teletak kat

K.L Warehouse direct-selling (M) Sdn Bhd No. 2 & 4, Jalan MJ/3, Medan Maju Jaya, Off Jalan Klang Lama 46000 Petaling Jaya, Selangor.


Lokasi kedai KL Warehouse

Sangatt murahh!!
Masuk je kedai borong ni.. Rambang mataaaa (^_~)
Mcm nak ambik je semua cokelat² & gula² tu...huhu.
So sesiapa yang ditugaskan utk cari cokelat2..utk orang2 kawin..
Disarankan ke sini... sangatt murah...sangatt banyak...sangat dekat!! huhu
Saya budget utk 200 pack, hanya dalam rm100-120 sahaja!:D
Jommm ramai²..serbu tempat ni ek;)

Koko Jelly...Satu balang.. RM11.80 je Gula² Loly pop: RM 8.20 je...ada 100 batang gula² (satu batang..dalam 10 sen je) Sumi Pelbagai cokelat, sumi..gula² Keropok² saya dan adik..yang sibuk mengira..huhu:P
Antara barang2 yang dijual.. Gula Kapas (30pax X 20 sen = RM4.60)


Kepada sesiapa yang free, jemputla dtg ke majlis persandingan adik saya ek..
Di Banting Selangor,



No comments:

Post a Comment