Saturday, April 04, 2009

Happy Annivesary sayang!! (6months)

Alhamdulillah...sekejap je...dah 6bulan kteorang kawin...

Bersyukurr sangat2 kerna dikurniakan suami dan teman sebaik sayang...
Annivesary bulan ni..betul2 buat saya terkejut..mana xnya...

Seperti biasa...pagi2 sebelum g keje...saya akan salam suami...kiss pipi dia..:D
Tiba2...en apis "Happy annivesary sayang" Aik...selalunya saya yang wish dulu...ni tba2 saya pulak yang terkejut..."Blm lagila sayang...esok 04.04.2009" hehe...

Semalam..mcm biasa...dengan malasnya...pergila keje...(semenjak pregnant ni...malas gler nk g keje...xada mood :( )

Tiba-tiba....petang tu..lepas smbhyang asar...kat office.. ada bunyik kecoh2 kat office...buat xtau jela...ingatkan kenapa...tiba2 toleh kanan...ada sejambak bunga!!!! apa lagi...saya pun tergamam...terkejut sangat... ada orang india anta bunga,kad ngn hadiah...saya tanyala...."siapa bagi ni"...orang tu cakap.."Apis"...saya dengan xmalunya jerit "aAAAAaaaaaaaaaaaaaaaAAAaaaa!!! " huhuhuhu... Rupanya2 en apis kte ni...buat suprise delivery rose, kad ngn hadiah... seronoknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Thanks sayang!!!! terharu sangat!! adeh...terkejut! thank uuu...thank u...thank uu!!
Semoga hubungan kte dilindungi dan dilimpahhi rahmatNya....insyaAllah. Happy anniversary sayangg!!!

I LOVE YOU SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH SAYANGG!!!! Thank youuU!!!!


hadiah frame+gambar nikah

11 kuntum bunga

kad special

saya bersama semua hadiah daripada en Apis...thank u sayang!!


-nurul-

No comments:

Post a Comment