Saturday, March 28, 2009

Hape plak cite minggu lepas.... -apis-

Salam sume....cite minggu lepas plak pasal cik Nurul ni da start pening n mabuk dier....huuhuhu..cian dier..biase a..org baru start pegnant...pening2..pastu makan skit da kuar blk..letih jek ngk dier...xbermaya...tp biler sampai part cite Spa-Q segar jek...abih jek cite feberet dier daaa lesu blk...huuhuhu..ni citer Spa-Q baru abih smlm...pasni mesti dier lesu jek memanjang pasal citer peberet dier da abih....hehe..minggu dpn plak da nk g Indon..harap2 dier ok sket so boleh a dier enjoy sket p bercuti nanti....kalo x aku a kene kendong dier...(kene ke??) :p huuhu...minggu lepas gak kitorg perang2 name anak...yg aku pilih name ni....yg nurul pilih name ni...huuhuu...tp paperpon kite doa jek supaya orang baru tu nanti selamat dilahirkan... :D ngeee.... Insyallahhh...

Pastu minggu lepas balik Banting lagi...xde wat paper g skodeng kat luar..snappy2 sket kt sane....try shoot gambar Panning Style... so ni la hasilnya....pada yang lom tau cane nk amik gamba ni leh carik kt google "panning tutorial" or nanti aku wat satu entry cane nk amik gamba panning...so layan la gamba2 yg sempat di tembak menggunakan D40 aku...


makcik: ko skodeng aku ye budak...

bini: bang, cepat bang..kang percal makcik pasal malam tu abih kang..
laki: ye..ye..dah satu lapan da ni...nk laju mane lg...pot pet.. pot pet....


ade berani ka??


pakcik: hai senangnya dalam hati...kalau beristeri dua...lalalaa..allalala...

threesome!!hohh??


-apis-

No comments:

Post a Comment