Wednesday, May 16, 2012

My Bucket List!

fuh..fuh..fuhhhhh......lamanya x update blog;)
Xada mood nak update..dan sangat busy dengan keje kat office..
Semenjak senior consultant saya resign..tinggal la saya sorang handle semua:(


Tajuk hari ni macam pelik sikit kan? hehe
Saya ada beberapa impian yang saya tanam dalam hati..
dan saya nak capai..sebelum saya tua/menghembuskan nafas terakhir ;)



  • Saya nak sambung belajar...Master. Maybe dalam Project Management atau OSH. Tak tau lagi bila boleh capai cita2 ni..tunggu anak2 besar dulu kot. Sekarang kelam kabut ckit.. balik keje nak masak,kemas rumah, tengok imran main.. memang xsempat. Walaupun hasrat saya nak jadi fulltime housewife.. tapi saya tetap nak sambung belajar. Ilmu tu bukan untuk kerja je kan..


  • Saya nak belajar berenang ;) huhu.. lawak je..Umur dah nak masuk 30 tahun depan, baru nak sibuk berenang. Tulah, masa kecik parents suruh mandi kolam ..saya xnak. Sayala orang paling penakut dengan air.. :P Tapi xtau la kenapa sekarang teringin sangattt nak belajar berenang sampai pandai.


  • Saya nak belajar Tango!! kelakar jugak bunyi nya. Tapi bila tengok cerita korea Sense of Woman, bestnyaa dia menari!! heroin dalam cte ni sakit cancer,antara hasrat terakhir dia adalah dia nak belajar tango..
  • Saya nak pergi bercuti ke Korea.. bestnya kalau dapat pergi sana.
Ada beberapa impian yang agak kelakar dan pelik kan.. tapi tula impian yang saya akan cuba capai...insyaAllah ^______^



1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete