Monday, May 30, 2011

Project kami untuk Hari Belia Negara 2011 pada 27-29 May 2011 yang lepas




Korang pernah dengar tak
"Perhimpunan Sejuta Belia 2011"
Expo ni telah berlangsung di Putrajaya pada 27 - 29 May 2011 yang lepas.
Banyak sangat aktiviti antaranya:

  1. Karnival Angkatan Tentera Malaysia
  2. Pertunjukkan Wayang Pacak
  3. Konsert Suara Kita (Rabbani, Yasin, Saujana, Heliza, Al-Mawlid-Ruffedge,VE, Innuendo)
  4. Pameran dan Jualan
  5. Pertandingan Youth Walk Hunt 1 Malaysia
dan banyak lagi..untuk maklumat lanjut, bolehla layari web ni..

Sebenarnya, diam² kami telah pun menyertai antara aktiviti yang diadakan tu. Aktiviti yang mana satu ek?? hehe.. yang di higlight warna merah tu :D Kami ada tolong adik saya (Nurul Huda) di gerai "Delicious- Gerai 26" pada Hari Belia 2011 yang lepas. Best! Dapat banyak experience. Bangun pagi² (kul5 pagi, kupas bawang berbiji²..sampai nangis² saya ngan en apis..huhu.. keletihan gakla.. tapi seronok. xpernah saya masak dalam kuantiti banyak camtu. Masak untuk raya pun xbanyak camtu..huhu..

Imrann??? apa cite imran masa kami masak conney dog tu? Ha tengok picture bawah ni
*
*
*
*
*

Sodap tdur tu haa..huhu.. Nasib baik dah siap masak baru dia bangun... terima kasih anak mama & papa;)

Saya jual apa ek?? hehe.. saya tolong² je buat inti "Coney Dog". Boleh tahan, banyak gak orang beli.. :D Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar.. Terima kasih yang menolong!!:D

Daging hancur berkilo²

Sos tomato & cili berpacket²

Potong dadu bawang berbiji²

Ha... ni la rupa inti conney dog yang hampir siap..

Nila antara air yang dijual oleh adik saya..


Nila gerai adik saya.. Gerai "Delicious".. No. 26

Nila conney dognya:D


No comments:

Post a Comment