Friday, April 22, 2011

My BFeeding Diary

Sedar xsedar dah nak dekat setahun setengah gak saya bagi imran bmilk..alhamdulillah..
Minggu lepas saya baru beli pump ni ...
"Pureen Battery Operated Breast Pump"

dengan harga RM80 je.. Dulu dah pernah beli dah pump ni.. 2nd pump En Apis belikan..masa dalam pantang.. Tapi, pump ni terjatuh masa saya g kelas.. Terus xboleh guna..

Pureen BPump Components



Advantage nya pump ni.. Bila saya pergi site.. (seremban/senawang/sg gadut) saya xperlu bawak berat² .. lepas tu xpayah susah2 cari power.. So, Pump Spectra 3 saya tu..saya letak kat office.. pump ni saya bawak bila saya kena bekerja di site..:D Senang kan.. Hanya masukkan 2 biji battery AAA ...then terus boleh guna ^_^

Nila pump Pureen yang dimaksudkan.. senangkan..kecik je nak masuk dalam handbag:D

Pump dalam kereta;) sebab stesen senawang dan sungai gadut belum siap sepenuhnya..so, terpaksala pump dalam kereta..lebih selesa..



Imran? dia sejak masuk setahun 3bulan ari tu..dah kurang sangat² minum T_T.. paling banyak 2 botol (2 x 3Oz) dia minum..tu paling banyak..kadang²..xnak minum langsung. Tapiii..perkataan pertama yang dia akan sebut bila ambik dia.. "Nen..nenn!" kesian imran..kalaula mama housewife kan best kan imran.. insyaAllah...satu hari nanti, Impian saya akan jadi kenyataan...

No comments:

Post a Comment