Saturday, April 23, 2011

Imran dan Homeopathy


Ada sape2 pernah try homeopathy x??
Sebelum ni saya xpernah dengar pun perkataan tu...

Homeopathy ni.. adalah

Homeopathy adalah proses di mana sesuatu yang boleh menyebabkan penyakit, mendatangkan apa jua masalah dan menyebabkan symptom sesuatu penyakit, penyebab dan bahan tersebut boleh diproses dan dijadikan penawar atau remedi bagi mengubati penyakit yang timbul akibat reaksi bahan racun tersebut.

Sebagai contoh, kesan menghidu atau memakan bawang merah boleh menyebabkan kita mendapat simpton bersin, mata dan hidung berair. Oleh itu, bawang merah ini jika diproses dan di ambil tenaganya akan menjadi penawar atau remedi yang mujarab bagi masalah selesema, mata dan hidung berair.

Kesimpulannya, segala bahan dan penyebab penyakit apabila tenaga bahan dan penyebab penyakit tersebut diambil, maka ia akan menjadi penawar.
Semenjak imran keluar masuk hospital disebabkan Bronchitis, saya sangatt risau.. Ibu dan bapa mana yang x risau kan.. bila tengok anak diorang kena injection, kena nabulizer setiap 3 jam.. kena telan ubat 5-6 jenis..xselera nak makan.. ya Allah..kesian sangat.

Officemate saya yang beri idea untuk try alternatif lain dengan cara homeopathy ni.. Kami telah pergi ke Klinik Dr. Aisha di Bandar Melawati KL. Alhamdulillah..dengan izin Allah..saya nampak penyakit Imran kurang... So, sesiapa yang ada masalah sama..boleh la try kaedah homeopathy ni.. Boleh try masuk website ni..

http://www.assaadah-draisha.com/
Address:no 321A, Jalan Bandar Melawati, Melawati
Square, Bandar Melawati, 53100 Kuala
Lumpur, Malaysia
Tel:013-282 5695 atau 012-3597683
Email:draisha_assaadah@yahoo.com

Ada 5 jenis ubat yang Dr bagi pada Imran
1. Minda/Cerdas minda
2. Demam atau selsema
3. Balance Body Resistance
4. Allergy
5. Bronchitis

1 comment:

  1. Salam..

    homoepathy ni bagus ekceli..arwah sepupu akak merupakan dr homeopathy..byk penyakit yg boleh dirawat tru homeophaty ni..

    Arwah cousin selalu bg ubat minda cerdas tu kt semua anak2 sedara akak..alhamdulillah mereka lebih cepat belajar..

    akak merupakan pengidap migrain yg teruk..masa buat rawatan dgn homeopathy alhamdulillah sakit kepala jarang menyerang..

    tu saja yg akak nk share..=)

    ReplyDelete