Thursday, November 04, 2010

Bila kita terpaksa melepaskan peluang yang ada

Sydney, Australia..lawanya t empat ni kan..
Switzerland..cantiknyaaaa!:(

Minggu ni.. saya terpaksa lepaskan peluang kerjaya saya ke oversea..
Actually, termasuk yang ni.. dah 2x saya lepaskan dan beri peluang pada orang lain utk Factory Acceptance Test (FAT) ke Switzerland.. dan Sydney, Australia..
kenapa lepaskan????? sedih tu memang sedih.. terkilan tu memang terkilan.. rugi tu memang rugi... Tapi.. sebab pikirkan Imran... saya terpaksa lepaskan.. Mungkin ada orang lain cakap.."Papa Imran kan ada".."Imran dah besar" Tapi xtaula.. Saya rasa xsedap hati nk tinggalkan imran.. Selama setahun ni, saya xpernah tinggalkan Imran walaupun semalam.. Setiap malam, Imran akan tdur sambil breastfeed dengan saya.. Boleh x korang bayangkan, malam2 dia akan cari Mama dia.. nk susu.. Pernah saya tinggalkan dia kejap..lebih kurang 1 jam setengah...sbb terpaksa kerja di CTC,kul12 malam.. Masa tu, Imran terbangun malam..walaupun papa dia dah panaskan susu.. tapi Imran mengamuk..menangis..tengok mama dia xada malam tu.. Kesiannya la tengok Imran..hancur luluh hati saya...

walaupun Sydney & Switzerland tu..tempat yang diidam²kan semua orang.. tempat yang saya teringinnnn sangat nak pergi.. xpela...Walaupun mungkin peluang ni hanya datang sekali dalam seumur hidup saya... Saya xkan menyesal.. Hanya ini yang mampu mama korbankan untuk Imran... Semoga suatu hari nanti Imran tau yang mama sangattt sayangkan Imran.. Mungkin mama & papa xada duit yang banyak utk belikan Imran baju yang mahal².. belikan imran mainan yang mahal2.. tapi kami ada kasih sayang yang xternilai utk imran.. Imran Mama belajar rajin2 ek.. Nanti dah besar jadi Dr. jadi orang yang berguna.. ... boleh bawak mama & papa pergi jalan² oversea..:D insyaAllah..:D

No comments:

Post a Comment