Thursday, August 12, 2010

Selamat berpuasa

Lama xupdate blog ni..

Kami nak ucapkan
Selamat menjalani ibadah puasa

Alhamdulillah... Saya dapat puasa.. masuk hari kedua..
Susu imran?? Alhamdulillah jugak, saya dapat jalankan aktiviti perahan susu saya seperti biasa..
Kuantiti susu?? So far, ok..maintain..alhamdulillah..semoga Allah permudahkan urusan saya:D
Pagi2, saya sahur nasi + kurma (7biji) + air horlick + air masak..

Ha...lama xcite pasal imran..
2 hari ni..kami sahur..Imran pun nak bangun sahur gak..huhu..elok2 je kteorang habis sahur..
dia pun bangun..
Pagi tadi..masa tengok ulangan cite "Nur Kasih" kat Tv3..
Dengar bunyi katill..

" ha..mesti Imran bangun ni"
dalam ati..

Sakali..tau apa yg terjadi?? Imran ku dah pandai turun katil sendiri..
Tengok2..dia dah terjegat berdiri kat tepi katil tu..takut gak..ingat dia jatuh ke..tapi, xnangis..
Rupanya..kteorang tengok lepas tu.. dia mmg dah pandai turun sendiri..
Tapi kteorang still awasi dia..takut dia salah turun..Turun kepala dia dulu..
Alhamdulillah...hari demi hari..Imran membesar dengan sihat:D Go Go GOOOOOoo Imran!!

1 comment: