Sunday, October 11, 2009

Happy 1st Anniversary Sayang!!

4 Oktober 2009 hari tu...

Anniversary kami yang pertama!! kteorang sempat g PD...hehe..mula2 nk g genting, tapi memandangkan keadaan saya yang dah sarat ni... terpaksala tukar plan..huhu.. alhamdulillah... dah setahun kami lalui hidup ni bersama... Dulu kteorang ni kawan... Dah lama dah...start dari Form 2...

Saya ingat lagi..mula2 jumpa apis....kat Kem Motivasi adik kteorang yang diadakan kat UKM. (hehe...adik kteorang ni, ada yang sebaya)... Cinta pandang pertama...1st time jumpa apis, terus dah minat kat dia... Melalui adik kteorang... kteorang kirim salam2...pastu utus2 surat..(masa tu, xada hp lagi)...huhu..Apis pun gelar saya "Kau aku"...

Lepas form 5, masing2 belajar kat KL.. Saya kat Kolej Poly-Tech Mara, KL...apis pulak kat UTM, KL... dari ctulah, kami mula rapat... gelaran pun dah tukar "Saya.. awak"
Kteorang start couple pada 22 Feb 2002... Macam2 dah kteorang lalui...

Kteorang pernah berpisah..pernah berjauhan... Tapi alhamdulillah, dari semua peristiwa yang kami lalui...sebenarnya, di situla kekuatan kami... Saya lebih menghargai.. menyintai...menyayangi...merindui... Dan saya pasti dan yakin, dalam hati saya hanya ada seorang je..yang betul2 saya sayang...saya cinta...dunia dan akhirat...iaitu, Mohammad Hafiz Aminuddin...

Thank you sooooooooooooo much sayang!!! sebab sentiasa membahagiakan ayang... I'm proud to be your wife...and I do really love you!!! dunia dan akhirat.. insyaAllah

-nurul-

No comments:

Post a Comment