Wednesday, October 28, 2009

39 weeks pregnancy

minggu ni dah nk masuk 39 minggu saya pregnant...

xsabar sangat² nk jumpa baby ... hehe...tiap2 ari cakap ngn baby... "bila baby nk keluar ni, papa & mama xsabar nk jumpa baby"...huhu..

Malam td malam kedua..saya xlelap sangat tdur..perut rasa gaaaaaaaaaataall sangat²..kenapa ek? perut nk strech lagi ke? mcm2 dah taruk... strech mark cream tu...bedak la...adeh, xboleh tahan. Sampai tdur boleh terjaga.. nk je garu...tinggal kesan pulak nanti.. xpernah rasa mcm ni, selalu gatal pun...boleh ditahan lagi

lepas tu semalam..saya saje2 search pasal "Pengalaman Bersalin"...adeh, pastu terbaca pulak pasal pengalaman bersalin akk ni kat Hospital Serdang (Hospital yang saya pilih utk bersalin)... terus rasa xyakin nk bersalin kat ctu... Sekarang dah confius nk bersalin kat mana.. xtau lagi nk bersalin kat mana.. lepas tu, mama saya pulak dah start cuti 29 October ni (esok)...sampai 15 nov... lepas tu sape nak jaga saya masa pantang?? :'( takut saya teroverdue ke... aduhh..risaunyaaa, bercelaru kejap rasa....

Ya Allah, harap2 semuanya selamat...sihat...takut sangat2 ... tiap2 ari berdebar2... Bangun pagi je rasa berdebar... tawaqal je pada Allah, semoga semuanya selamat... insyaAllah..

-nurul-

No comments:

Post a Comment